×
<close>
Unsubscribe from newsletter
e-mail
Pošalji
Please confirm email removal from next services
×
<close>
password reset
new password
Potvrda lozinke
Pošalji
HR
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
HR
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
portal ideja za poduzetne
Katalog franšiza
TRGOVINA
(11)
roba široke potrošnje
(4)
benzinske postaje i auto-oprema
(2)
farmacija i zdravlje
(2)
odjeća i obuća
(2)
kućanski aparati, tehnika, IT
(1)
USLUGE
(46)
gastronomija i ugostiteljstvo
(17)
edukacijske usluge
(12)
usluge za individualne klijente
(8)
ljepota i fitness
(5)
poslovne usluge i internet
(3)
turizam i hotelijerstvo
(1)
Franšize
(51)
Partnerski sustavi
(4)
Master franšize
(2)
Vijesti
Iz regije
Iz svijeta
Intervju
Moja franšiza
Od ideje do biznisa
ABC franšizinga
Osnove franšizinga
Za primatelje franšiza
Za davatelje franšiza
Franšizni ugovor
Riječnik franšizinga i biznisa
Kalendar
Zajednica
Registracija kandidata
Newsletter
Forum
Kontakt
Oglašavanje
HR
Bosna i Hercegovina
Česká republika
Europe (in English)
Hrvatska
Italia
Latvia
Lietuva
Magyarország
Polska
România
Slovenija
Slovensko
Srbija
Türkiye
Македонија
Украина (русский)
Україна (по-українськи)
الإمارات العربيّة المتّحدة
الجزائر
السعودية
الكويت
المغرب،
تونس
عُمَان
مصر
franchising.hr
Najčitanije
Najčitanije
Week
Month
Year
Što je to franšiza?
Franšizing je način na koji vlastiti posao možete voditi pod dobro poznatim brendom! Koristi se i od strane nekih od najvećih svijetskih brendova. Stoga - pokušajmo objasniti što je to franšizno poslovanje!
Jeste li za vending biznis?
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Očarajte kupca!
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Najbolje franšize? Bez iznenađenja
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Definicija franšizinga
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Dobrobit za djecu i lekcija za mlade
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Posao budućnosti u zaštiti mobitela
Mobile Outfitters, američka franšiza specijalizirana za zaštitu i stiliziranje mobitela visokokvalitetnim folijama, nastavlja razvoj na tržištima regije.
Kako do primatelja franšize?
Proces traženja (regrutiranja) primatelja franšize nije nimalo lak. Kako bi se tvrtke trebale pripremiti za ovaj proces i što je potrebno za dobru promociju franšiznog koncepta?
Franšiza ili licenca?
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Top 100 franšiza na svijetu
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Franšiza održava poslovanje
Intermarché se povlači s tržišta ove regije. Fokus premješta na tržišta Zapadne Europe.
Vrste franšiza
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšize diljem regije
Tvrtka Alterna International, specijalizirana za poslovnu edukaciju, treninge i savjetovanja, postala je primatelj master franšize Brian Tracy Global za zemlje ove regije.
Zabava za djecu, šansa za poduzetne
Franšizni sustav KiDS Escape Room proširio je tijekom ove godine franšiznu mrežu u Hrvatskoj. Na mapi poslovnica su sada i dječiji escape roomovi u Splitu i Puli.
Franšize za primjer
Španjolski Naturhouse traži partnere za razvoj franšizne mreže i na tržištima ove regije. Na to su ih navela i dobra iskustva iz zemalja Centralne Europe. Češka je jedna od njih.
Ostvareni planovi i novi koraci
DepilConcept, međunarodni brend estetskih centara, u travnju je proslavio četiri godine poslovanja na tržištu Srbije.
Novo tržište za Tiffany
Modna tvrtka Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvorenjem prve franšizne trgovine.
Što nas može McDonald’s naučiti?
Poslovni model jednog od najuspješnijih franšiznih sustava temelji se na nekoliko jednostavnih načela. Što je utjecalo na globalni uspjeh McDonald’sa?
Kako napraviti kvalitetan ugovor o franšizingu?
Ugovor o franšizingu temelj je na kojem se gradi odnos između davatelja i primatelja franšizinga.
Franšiza, partnerstvo ili potpuno samostalno?
Primiti franšizu, opredijeliti se za partnerstvo (agenturu, kako se češće naziva) ili poslovati potpuno samostalno - na svoj način, po vlastitoj ideji i nahođenju? Izbor nije lagan; svaki model ima svoje prednosti i mane.
Istra u rukama franšiznih partnera
Direct Booker, agencija za iznajmljivanje privatnog smještaja, ima dva nova primatelja franšize za teritorij Istre.
Stadion na tržnom centru
Jedinstvena građevina u Srbiji, šoping centar Stadion otvara se 25. travnja u Beogradu.
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Američki lanac pizzerija Pizza Hut dolazi u Hrvatsku, u planu je otvaranje tri restorana u Zagrebu i Splitu.
Praonica rublja kao siguran biznis
LG Laundry Lounge, lanac samoposlužnih praonica rublja, uskoro će dobiti nove franšizne jedinice u Ljubljani, Pragu i Skoplju. Davatelj franšize savjetuje svoje primatelje da se u vrijeme COVIDa-19 obvezno pridržavaju i određenih pravila.
„Mala kuća“ putujuća
Poljska tvrtka Sweet Gallery do sada je isključivo razvijala biznise u području gastronomije. Sada ulazi u sektor turizma. Što je „Tiny House“ i kako se na ovom formatu može zaraditi?
Što su franšizne naknade?
Posao se ne može pokrenuti bez ulaganja, a franšiza po tom pitanju nije iznimka. Koje se to investicije tretiraju kao obvezne – kao ulaganja bez kojih se franšizna suradnja ne može zamisliti?
Pametno ulaganje u koncept budućnosti
Što je potrebno i tko može postati primatelj franšize centra za neurometrijsko testiranje Verbatoria, otkriva Kenan Begić, suvlasnik Solution Laba
Kad matematika postane zabavna
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Franšizing je vrlo ozbiljna industrija
Kako se razvijao franšizing u Hrvatskoj, što se postiglo i što se još može učiniti, govori Damjan Benčić iz Veleposlanstva SAD u Hrvatskoj
Mađarski kolač u Hrvatskoj
Tvrtka Eko okusi predstavila je tržištu franšizni koncept proizvodnje i prodaje slastice Kolutti. Uskoro se očekuje i otvaranje prvih franšiza.